Wednesday, July 25, 2012

25/07/2012

今天,依旧做着2天前的report,进度...0~ 唉...

SV他们今天又无处可呆了,从Chemor Room被赶去NPI和别人抢电脑了。结果,只剩下我和Amanda聊天。

我:做咗2日,今日第3日啦,仲係做唔到我要嘅嘢,我就嚟kisiao啦!
Amanda:我都係,一齐kisiao咯。
我:总有一日,我会去Tanjung Rambutan啊。到时,我就响log book度些我去咗Tanjung Rambutan,做唔到intern!!
Amanda:你叫Finisar俾你去Tanjung Rambutan Room咯,然后可以响果度kisiao。哈哈哈~
我:lol 你会陪我去无?我地一齐kisiao。
Amanda:会啊!lol
我:lol

意外的是今天的brunch,竟然是炒pasta!!!第一次看到pasta当brunch的咧!?和Ah Lam各拿了一杯来吃,有点被炸到,竟然是炒马铃薯、青豆、鸡蛋和洋葱!开始怀疑,aunty是不是没有普通面条了,只好用pasta来代替,然后来个“中西合璧”!lol

“中西合璧” pasta

Lunch过后,我终于忍不住,只有向PS求救。

我:我做唔到啊!!!做咗2日都做唔到,我就嚟kisiao啦!!
PS:你做咗2日就kisiao,我做咗1个礼拜啊!!
我:...

原来PS做了1个星期啊,我做了3天的,还想没资格说什么了。看来,我求助无门了,一切都得靠自己了。难怪PS每次都说“靠晒你啦!”,原来他希望我能解决他解决不到的事。惨了!我这次惨了!!压力~
Related Posts Plugin for WordPress, ...