Monday, July 16, 2012

16/07/2012

以为今天会开始做documentation的,结果还是照旧,继续做我的report。

在想,会不会哪一天会吃之前吃过的呢?lol

Lunch的时候,SV一直说老虎的不是,一直叫我们替她想办法怎样解决问题。原来老虎是那样的人,人家说“唔熟唔食”,他应该是“唔熟都照食”吧?真是不会做人!后来听她说了一件很好笑的事,他的律师舅舅竟然说可以替她出封律师信给老虎,要告他诈骗,叫他赔偿损失。XD

Lunch后~
Mr J:哪,返嚟啦。交佢做啦,佢地两个咁friend。
PS:俾你做一个report,bla bla bla~ 你多啲搵佢(Ah Lam)倾计啦。
ML:借个S3嚟睇下。佢地讲,你训着嘅话,会自动息机嘅哦。
我:我唔知哦,无用到,可能要setting呱。
ML:你训下睇下。
PS:你训啦训啦。
我:哈??=.=
Ah Lam:你就好啦,可以训觉。
ML:佢睇讲到好似好advanced嘅哦。真係会息机㗎?
我:唔知啊,我都训咗咯,点知哦?
Ah Lam:咁你醒咗,佢咪跟住醒咯?lol
PS:搞掂啦?你训觉果阵真係会息机㗎?
我:唔知啊,唔知係我无用啊,定要setting呱。
PS:唔係你无用,係你无用到。zhang好远㗎。lol
我:食字jek嘛。lol

回家之前~
Mr J:Finish?
我:Not yet.
PS:Almost嘅啦。
Mr J:俾多啲佢做,佢做好快嘅。

PS叫我回家前记得找他,结果我们就讨论了一些我不定的东西。我只知道要和Ah Lam一起做就对了。=.=
PS:无间道嚟啦,我派呢个无间道嚟啦。
ML:呢个无间道我唔要。
我:T.T
PS:新嘢嚟㗎,我都唔识做。你做啦?
我:哈!!????
PS:讲笑啦,一齐做啦。lol

P/s:结果搞到我迟了1小时回家,还淋湿了。><
Related Posts Plugin for WordPress, ...