Monday, August 06, 2012

羽球决赛

刚刚和家人一起看羽球决赛,真是有够紧张的。阿咪说,她最怕看球赛了,每次都会心脏病发。有点小惊讶,因为我也曾经那么想过。lol

看着看着,阿咪就抛点了,说只要看我们的表情,听我们的惊呼声就好了。结果,我和爸爸一边看,一边叫着:“啊!!”、“哎哟!!”,搞到阿咪都紧张了,哈哈~

不过后来,还是被爸爸的冷笑话炸到。><

第2场的时候~
阿咪:睇到我都心脏病啊!
爸爸:有咩好心脏病哦?佢又唔係你嘅仔,你仔打就会啊!佢老豆就会心脏病啊!
阿咪:><
爸爸:打电话俾林丹,叫佢放下水先!
我:打到咩?阵间人地话你扰乱军心啊!
阿咪:係咯,最多叫李宗伟分佢一半金砖咯!佢赢咗都无金砖嘅啦,分一小片俾佢咯!
我:lol
阿咪:你快点去念经啦,人家的外婆早就念着咯!
我:=.=

第3场的时候~
阿咪:你打咗电话俾林丹咪哦?
爸爸:无啊,我要打电话俾Najib,叫佢准备钱先!
我:=.= 敬,快点去念经!
阿咪:迟了咯,酱远,都传不过去!
我:lol

最后,输了。
阿咪:怎样?什么感觉?
我:没有感觉。
阿咪:哈?没有感觉?开心还是伤心?
我:觉得...惋惜。
阿咪:哈哈哈哈~
我:算啦,返屋企娶老婆啦!
阿咪:返屋企娶老婆?本来打算给100千聘金的,而家唔知俾几多咯~
我:本来世纪婚礼啊?
阿咪:是咯,可以游船河的。
我:酱,现在改成游车河咯~

P/s:林丹总是那样,在最后时刻杀出重围~ ><
Related Posts Plugin for WordPress, ...