Monday, August 27, 2012

27/08/2012

今天依旧做我的SSRS,算是无聊的一天~

Amanda说,T&D department有意要聘请她工作。好羡慕,已经有人要请她工作了,无奈她选择继续深造。><


muffin~

Lunch的时候,看到一个比谁的皮肤都还要白的弱不禁风的男生。

刚巧~
我:咳..咳..
Amanda:做咩?起痰啊?
我:呸痰咯!
Amanda:(差点喷饭)哇,么你咁衰架?
我:lol 佢唔睇得又唔打得啊。
Amanda:佢可能係黑带咧!?
我:咩黑带先?
Amanda:佢条裤嘅黑带咧!
Ah Lam:我有哦!
Amanda:所以你咪黑带咯!
我:=.= 
Ah Lam:佢可能识好多种语言咧?文武双全咧?
我:文武双全?
Ah Lam:佢可能识背唐诗咧?
我:背嚟做么?阵间佢去沟其他女,点啊?
Amanda:我同意!

今天很幸运,Jacky去巴厘岛给我们带来了纪念品,一个手工相框。嘻嘻~


枯叶和干花作的相框~

做report的时候,PS解释着怎样做这份report。

PS:bla bla bla~
我:咦?点解呢个通呢个跑出嚟嘅嘢一样嘅?
PS:你知道点解无?
我:唔知啊(很期待答案)
PS:因为我type错咗(丝丝然的走了)
我:=.=
Related Posts Plugin for WordPress, ...