Thursday, August 23, 2012

23/08/2012

今天的我,可以当王了!!lol

Mr J今天take leave,PS又不得空理我,我惟有看我的报纸,聊我的天。

因为太无聊了,只好替Ah Lam做些轻便的工作,check些data,希望他能如期完成他的project吧。Ah Lam说,为了答谢我,会请我吃麦叔叔。我受之无愧啊。lol

Tea Break~

下午,又来一个presentation。幸运的是,今天只有5个人present,还好还好。

我们的纪念品——jacket~

PS看到了~
PS:咦?有新衫啊?我要!
我:你着得咩?M size哦?
PS:得嘅啦,我减肥咯。
我:但係你睇梗呢个(一堆食物的website)哦?
PS:睇下jek!
我:准备减肥成功果阵庆祝啊?lol
PS:係咯係咯。

PS突然看着Penang Bridge Marathon的website~
PS:去跑啦,呢条桥最尾一拜跑啊,件衫好靓架!
我:咁你直接买衫啦!
PS:好贵架!
ML:你去跑之前係咪,确定你减肥成功哦,如果唔係,阵间成条Penang桥lam咗落嚟啊!
我:哈哈哈哈哈哈!!

Jimmy:叫PS直接买啦,如果唔係跑到成只脚抽筋啊。
Ah Lam:少跑步係咪?
Jimmy:成日跑都係一样嘅,无晒啲盐分嘛。
ML:咁你去跑之前,饮1 litter嘅100+啦!
Jimmy:咁咪一直burp?
ML:啲人咪让路俾你咯。
Jimmy:你以为係榴莲咩?
ML:唔係食榴莲就得啦。
Ah Lam:咁100+参榴莲咯。lol
我:=.=

快放工那时候,ML说要Ah Lam表演了,看我那么的空,邀我去当听众。好吧,虽然昨天听过了,反正闲着也是闲着,就去8卦咯。结果,就拖到傍晚6点才完。ML还说要找一天,邀请我们整个IT department来看Ah Lam做戏。

我想,不会吧?只是个trainee,没必要劳师动众要IT department停产吧?那样会很严重耶!!

final report~
Related Posts Plugin for WordPress, ...