Thursday, August 30, 2012

30/08/2012

慢慢做我的SSRS report。

今天是Amanda intern的最后一天了。听她一直倒数着,很感慨。在想,即使才轮到我倒数呢?

今天竟然是pasta!lol

午餐了,今天是Amanda最后一天,出去吃吧。Jimmy却走过来说:“Yoyo~ makan lo!” 天啊!他们昨天都看到我yoyo Ah Lam了。><

GCB~

吃太饱了,剩下一些薯条吃不下。
Amanda:做咩?无人帮你食,你食唔晒啊?
我:係咯。
Ah Lam:边个?
Amanda:佢男朋友咯。佢好刻薄嘅,净係俾佢男朋友食薯条,唔俾佢食肉架。
Ah Lam:唔俾佢食肉?点解?
我:我惊一俾佢食肉,佢会唔乖嘛。
Ah Lam:哈?点唔乖?
我:好似你咁咯。阵间佢唔听我话咧。
Ah Lam:=.=
Amanda:哈哈哈~

回去工作,可是PS不得空给我工作,只说了:“去饮kopi,食个包啦!”我刚吃包耶!!让后又塞了2个蛋塔给我。

我:我啱啱食饱哦!
PS:攞去食啦!今日初一,我要食斋啊。
我:蛋塔例嘅哦?
PS:鸡塔嚟架。
我:哦~(看了看)蛋塔嚟架!
PS:都係鸡塔啊,传说中话係一样嘅。
我:=.=

2个蛋塔~


后来,PS问我要不要去见他的engineer客人——一班禽兽。称他们为禽兽的原因,是因为即使我们做得再好,他们还是不会满意,一致要求更改。今天,我就来打开眼界吧!!

果然,他们真的要求很多。=.= PS还偷偷跟我说,这report已经做了一年,到现在还要改。对于他们刚刚的要求,PS说其实可以很快做完,不过就是要拖着他们,不然他们会得寸进尺。好深奥哦!@@
Related Posts Plugin for WordPress, ...