Monday, August 13, 2012

13/08/2012


一直担心赶不完documentation,唯有一整天画着system flow。

吃太多蛋糕...饱~ ><

好累~ 头好痛~ 我不要再做documentation啦!!!><

回家的时候~
Ah Lam:我scan咗咪啊?
我:Scan咗咯。你老人痴呆啊?
Ah Lam:就嚟架啦,我荷尔蒙失调啊!
我:荷尔蒙失调?
Ah Lam:我最近女性荷尔蒙过多。
我:哈?乜你发觉你最近好乸型咩?
Ah Lam:我发觉你有时讲嘢用嘅字好准嘅哦!
我:lol
Related Posts Plugin for WordPress, ...