Friday, December 31, 2010

那一年,我们21岁 26/12/2010 - 28/12/2010 (Special)

番外篇:
这次旅行中常听到同样的对白~

对白(一)
因为红豆很久之前对奸妃说的:“你一秒钟几百万上落啦!” 搞到这句金句现在在大家的脑海里根深蒂固,开口埋口都是“你一秒钟几百万上落啦!”。奸妃无奈的重复同一句话“都话几百万上落之前净係几十蚊上落zha!”

对白(二)
红豆:阵间郁卉又偷听我们讲嘢啊!
奸妃:我而家开始相信你讲嘅嘢啦,我已经分唔出郁卉几时训着,几时醒。
阿郁:哈哈

对白(三)
因为一场巴士情缘,因为红豆的大喇叭,奸妃耳边一直听到“靓仔啊~靓仔啊~”。
奸妃:都係你啦,我唔应该讲比你听啊!
红豆:咩?我呢dit叫分享啊!
奸妃:我可以搏人地,唔知点解,我次次都搏唔到你嘅喔!
红豆:咪好咯!你比我食定咗!哈哈~

对白(四)
红豆:伍慧仪,快dit买呢个比我!
奸妃:无钱啊!
红豆:你几百万上落嘅哦!
奸妃:我几百万上落之前净係几十蚊上落啦!

对白(五)
红豆:伍慧仪,快dit买果个比我!
奸妃:哇!你都几唔客气嘅喔!次次都屈我!
红豆:我呢dit叫直肠直肚,诚实,唔係屈!
奸妃:Ok啦,十年之后先买啦!
红豆:=.=


Related Posts Plugin for WordPress, ...