Thursday, September 20, 2012

20/09/2012

Tea Break

Lunch之前,PS突然对我说:“记得啊,听日啊,我book咗你架!” 知道了...

Lunch的时候,Jimmy和Jacky问说,明天可以一起午餐吗。好啊!

放工之前,PS和ML突然聊到~
PS:听日去呢度食,听朝早book位,去到就可以食咗。
我:洗唔洗啊?
PS:呢个Nasi Lemak好好食架!
我:几好食哦?
PS:好似Air Asia嘅Nasi Lemak咁架,Air Asia拎过全世界最好食嘅Nasi Lemak架。
我:係咩?
ML:飞机餐都唔好食嘅哦。
我:你食过MAS嘅咪?
PS:咪,不过真係好好食架!
我:几时拎奖哦?好loi咗?
PS:唔係啊,呢几年咯。
我:Cheh~
ML:係咪真係好食嘅?
PS:係!
ML:咁你听日就食飞机餐!
我:=.=
PS:几个人去?
ML:我地3个,你地2个,仲有PM。
PS:6个。
我:><

P/s:这么多人替我farewell,不好意思啦。><
Related Posts Plugin for WordPress, ...