Wednesday, September 19, 2012

19/09/2012

 Tea Break

做着我的report,PS突然叫我过去。
PS:由于你表现良好,呢个俾你啦!
我:哈?(哇!Coupon!?)Thank you~

没想到PS下重本,价值RM59.20的coupon都送给我了!!
感动~ T.T

午餐的时候,与Jimmy和Jacky一起吃。PS和PM过来“搭台”。
Jimmy:你点帮佢farewell啊?
我:唔洗啦。
PS:Farewell咗嘅啦!头先俾做一张coupon佢啊。
Jimmy:你要食咩嘢?
我:唔知。><

然后PS又请我喝Yakult。
又请我吃糖果。><
谢谢~
Related Posts Plugin for WordPress, ...