Thursday, September 13, 2012

13/09/2012

星期四,无聊的一天。依旧每天在我的位子与PS的位子徘徊。

Tuna三文治&Milo

今天,lunch还有Jimmy和Jacky陪。其间还有Chong一起吃午餐。=)

Jimmy突然说,为什么PS还给你那么多东西做,我帮你讲他。结果,PS又说要请我3个大包。><

午餐后,去了convinience store,Jimmy买了一包kacang putih,大家分着吃。^^

Kacang Putih

一边吃着kacang putih,一边看着Iphone 5到底长什么模样。
我:有咩唔同?
Jimmy:唔知。
Jacky:多咗1行,4S有4行,Iphone 5有5行。
Jimmy:係哦!
我:哦~ cheh~
Jimmy:有几高?
Jacky:(拿出量尺)bla bla bla
我:哇!(不用吧!?)
Jimmy:同S2差唔多。
我:cheh~
PS:睇咩睇咩?
我:Iphone 5咯。
Jimmy:炒S2嘅。
PS:(看着PM)买俾我!
PM:纸扎架?
Jimmy:都得啊,你去纸扎铺买。
PM:烧俾你?
Jimmy:你去同果个人讲,改4S嘅size,大啲架。
PS:买俾我!!
PM:我买Iphone5S俾你。
我:哈哈哈哈~
PS:online买应该平啲。
Jimmy:咩website?
PS:Amazon啊,果啲咯。
我:你敢买啊?
PS:唔敢。
Jacky:Amazon应该无嘢嘅。
我:阵间你买嘅Apple係完整的Apple啊。
Jimmy:係咯ho,阵间唔係少咗一啖。
PS:lol
Related Posts Plugin for WordPress, ...