Tuesday, September 14, 2010

失恋 • 旅行

9/9/2010

哥哥:我仲以为你人间蒸发咗...你没事呀嘛?

红豆:唔係啦。无事哦。

哥哥:都唔知係定唔係,message你个日无reply,最近无on9哦,忙咩哦?

红豆:人地失恋嘛,去散心咯…

哥哥:么酱大件事都唔同我讲叻?当我无到?

红豆:算啦。无事啦。

哥哥:Ewww... 唉... 我揾你都係关心你je... 你好似唔係想我烦你哦?

红豆:习惯咗啦。你成日唔揾我嘅啦。

哥哥:Swt... 而家揾你,你唔受啊?

红豆:...

哥哥:Mi...无嘢同我讲啊?

红豆:

哥哥:Wuu...你唔睬我咗~

红豆:唔够credit reply你

哥哥:唉...k 啦...如果你要同我倾计,我可以on9同你倾嘅...just misscall我啦...


10/9/2010


哥哥:唉... 想揾你,你又无credit... 你系边度哦... 返咗嚟都无机会揾你。

P/s:失恋最好的解药,就是去旅行~

Related Posts Plugin for WordPress, ...