Friday, January 25, 2013

S3 Mini • Beacon Point 25/01/2013

一大清早,PS就跟我说他带了我的儿子来,叫我过去看。怎么我自己都不懂我的S3生小孩啦?

当当!!Rebate RM200的S3 Mini!!之前是Stella的IPhone 5,现在是PS的S3 Mini了!

S3 Mini

前几天一直说今天要去吃lunch的餐厅——Beacon Point!还好PS有先见之明,reserve了位子,不然真的不懂等到几时咯!

不是罐头的Creamy Soup
Chicken Chop Back to the 60s
Dessert
整setU+2192.svgRM15.80

又是我吃东西的速度惹的祸,唉~
Jimmy:慢慢食,我地唔赶架!
Liew:咦?你开始食啦?
PS:唔整佢笑啦!阵间食得仲慢啊!加油啊!加油啊!
我:lol (明明你才是引我发笑的罪魁祸首)
PS:仲以为你同啲肥人耐咗,你会肥嘅~
我:=.= (那么容易咩?)
MY:算快嘅啦,有进步嘅啦。

PS:唔知GPS用唔用得咧...
我:你仲咪试嘅咩?
PS:咪啊!我打算用Sygic嘅。
我:细支?咁大支咧?
PS:大支,我仲没crack啊~
MY:哈哈哈~

PS:睇住你嘅仔(S3 Mini)啊!
我:知啦!
MY:你变咗奶妈啊?lol
PS:係啊!奶妈!!
我:但係,我无奶哦~ (哄堂大笑)

P/s:那么好笑咩?T.T
P/s:教PS用S3 Mini。lol
P/s:推荐他用Black Market~ =P
Related Posts Plugin for WordPress, ...