Wednesday, January 23, 2013

我是危险人物 23/01/2013

今天穿了件长袖衣,只为了省掉穿外套的麻烦。结果...


因为衣服背面有钮的缘故,就被PS说,我是从Tanjung Rambutan跑出来的病人。><

PS:?件衫咁熟嘅?
我:哈?
PS:你青山走出嚟架?长袖衫,后边仲有钮嘅!?
我:lol >.< 係啊,仲係红色添!危险人物嚟架!无惹我啊,我发起火上嚟,唔係人咁品架!
PS:啊!!走开啊!走开啊!你弹远啲啊!
我:XD
MY:我问下我cousin有无病人偷走咗。叫佢嚟捉你!哈~ (竟然是Hospital Bahagia医生!?)
我:哈?咁我“着草”先!!
MY:哈~
Related Posts Plugin for WordPress, ...