Monday, December 31, 2012

阴谋论 31/12/2012

我真的没猜错!!果然,是他们的阴谋!!

Lunch过后,Jimmy买了2包kacang putih说要一起吃。

Kacang Putih

谁知道后来,他却各别留了3分之2的kacang putih给我,说是Children's Day,又说我太瘦,要吃多点。

碰巧PS经过说~
PS:啱嘅啦,你一直zek佢食就嘅啦,储肥佢!
我:哈?>.< 我妈zek咗我廿几年都唔肥啊。你一下可以zek肥我?
PS:得嘅,食多啲啦!
我:咁容易咩?
PS:我唔食,斋吸空气都肥啊!
我:lol

后来,PS又特地塞了KitKat给我~ >.<

零食

P/s:感觉,我变成他们的共同目标了。><
Related Posts Plugin for WordPress, ...