Saturday, June 16, 2012

活宝

因为这次回到家的时间比较早,所以打算大家之后即刻出去剪头发。

爸爸:做咩你好似瘦咗嘅?
红豆:哈?有咩?
爸爸:脸好似siok咗咁。
红豆:我出去剪头发啊?
阿咪:嗯。
爸爸:而家去?
红豆:嗯。你不是要我去换发型咩?
阿咪:去剪短一点,不要那么长。剪就好,不要电啊。
红豆:我才不要电,弄坏我的头发。
阿咪:剪短一点啊,留酱长,都没有营养了,头发要很多营养啊。
红豆:哦~
爸爸:咁你又不留长头发?咁咪唔会咁肥咯!
阿咪:我都留唔长。T.T
红豆:哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!

P/s:我家的2个活宝。lol
P/s:回家就即刻被炸!><
Related Posts Plugin for WordPress, ...